April

For ned vid 6 och red April idag.
Gjorde mycke halter och igångsättningar typ. Travade på, btw jag gillar hennes trav!
Sen skulle jag testa ta en galopp.
Jag skulle ta en galoppfattning, och gjorde ingen halvhalt innan( inte haj på de)För de första.
Sen tappa ja stigbyglarna, och dom dinglade ju mot hennes mage, när hon rustravade. Hon vart rädd, och travade lite som hon ville. Jag försökte ta stigbyglarna och lugna henne. men när jag skulle ta dom vart hon ännu räddare.
Och ja: Det funkade inte alls!
Gu så pinsamt, ja vet inte varför. Men, de va inge kul iaf.. :/
I mrn ska vi tydligen ta henne i galopp på linan.
Imrn ska Zandra hänka på stalle och leka ridlärare då jag rider Pokemon och smeagol. :D
Gosade med get oxå. Flora låg breve mej så jag kunde klia henne. Blixten gäspade stort och la sig ner å myste. Och sixten använde Flora som "benhållare" när han klia sig. Dvs, han la upp benet på henne och sen klia sig.göll!
Blir alltid så avslappnad och glad då jag är med getterna, dom gör mig alltid så himla glad.
Deras beeeh:ande i mitt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Här ofta?

MSN?: (visas bara för oss)

Har du en blogg?:

Vad vill du skriva?

Trackback