Bella och Lucas

Fick rida i helgen (Söndag) för att jag skulle ta in hästarna...
Red Bella först iaf. Gick väl ganska så bra. Först va hon värsta pigg, sen lat och inte ville svänga,
sen pigg igen (med spö) bla bla. Va jättejobbigt. Men lyckades iallafall få henne fint ställd. :)
~
Sen red jag Lucas. Öööh.. gick inte så bra. För det första så va han typ värsta knepig,
ville inte svänga åt ett visst håll, sen stanna han upp och börja som gå runt o cirklar med bakbenen.
Så då försökte jag få igång han men då börja han att sparkas och så. Okej jag låter kanske ganska FEG
men jag gillar inte när hästar håller på så också vill jag inte ramla av...
Sen testa Mikki han och för dom gick de asbra! :O Dsm med Maja!
Men de kanske berodde på att jag höll i tyglarna ashårt sen försökte jag få igång han.. :P
Aja hann iaf galoppera och trava liiite på han iaf! ;)
~
Sen va vi med gosiga&rüliga getterna. Ååh så mys. Ha saknat dom.
Hehe vart lite bråk mellan son och moder. Ni ska få se film sen. :p
(Not today).
(Not today).
/Matilda Ö.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Här ofta?

MSN?: (visas bara för oss)

Har du en blogg?:

Vad vill du skriva?

Trackback