Pokemon&Smeagol

For och red Pokemon vid typ 11/ 12 tiden.
Gjorde inget speciellt och tog de aslugnt typ.
Zandra lekte ridlärare, och fyy va hon tjatade på mig och mina hälar ;) Nä men de var asbra att de va nån som kunde säga till om ngt iaf :)
Gjorde serpentiner,massvolter osv. Försökte mej på ställningen  igen, men lyckades inge vidare.huh.
Efterde red jag Smeagol
Gjorde lite allt möjligt, tempoväxlingar, räkna galoppsteg, ramla av osv:pp
Nä, men jag skulle styra smeagol över första bommen till räkna galoppstegsgrej. Så fes han, as always. Och jag lika oberedd som vanligt, drutta av. Haha, tur han är liten! ;)
Sen tog jag sista galoppen och sen skritta ja av han.
Släppte även in hestarna och gav dom + privata middag.
Pussa lite snabbt på getarna innan jag drog hem oxå :p


jag och smeagol för 1000 år sen!

/Mikki


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Här ofta?

MSN?: (visas bara för oss)

Har du en blogg?:

Vad vill du skriva?

Trackback