Hoppkurs

Hoppkurs avklarad! √
.
Gick bra tyck ja för att vara första gången att hoppa honom, förutom att han blev så het!
Och att mina skänklar studsade omkring i sadeln och mina fötter for jättelångt in på stigbygeln.
Hohohohohoh, hoppade 80 för första gången idag dessutom! Niice.
Tränade typ inte på något. Bara hoppade. Men de va ändå värt 100 kr.
Sen blev de lite tacos. Va inte tänkt att äta där men jaa.. tog en liten tortilla skiva med lite smått&gott!
TACK EMMA SOM FOTA! ;D
HAHAA vad fult ja hoppa!! De där va 80 troja.
Ngt som jag blivit bättre på inom hoppning är att jag kan äntligen ställa mig upp i sadeln riktigt bra! 
alltså förut vart de typ såhär:
så såg det ALLTID ut förut.. Jag = i ett nötskal?
MAja = säl ? ;p
Thumbs up for the day!
Säg som maja, underbar dag idag + skitkuul! ;D
/Matilda Ö

Kommentarer
Postat av: Maja ;]

Jo den bildan va 80cm..:p

man se skilnaden jävligt mycket i din hoppning!

men allt kan inte komma på en gång.. att man kan allt. Men måste träna & lära sig! :)

Oja underbar & kul dag! :D

Nya tagg & rolig dag imorrn! :D



-.- säl!!! -...-

2012-03-24 @ 23:52:44
URL: http://lillgranen.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Här ofta?

MSN?: (visas bara för oss)

Har du en blogg?:

Vad vill du skriva?

Trackback