Sockan bockan

Okej inte bockan.. Aja red Sockan ikv!
Red inne en stund först.. Bara värmde upp i trav och lite galopp. Hehehe tränade på sitse, AS ALWAYS! ;;D
Sen red jag och Maja ut.. Hahahaa, de va kul! Jag va typ lite hysterisk från början och bah:
Tänk om vi ramlar av? Men seriöst tänk om dom gör något?
Red upp till Hemberget, sen till Volgsjö sen tillbaks.
Tyckte inte de va så långt men ändå tro jag de tog typ 1 timme eller vad de va?
.
Imorgon ska jag hoppa på en hoppkurs med Sockan.. huhuhu hoppas de gå bra, första gången
jag hoppa han. Maja va ju så snell och bytte fra Sockan till Zazza.
Hoppas Emma K kan fota lite så man få lite bilder.... :)
/Matilda Ö.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Här ofta?

MSN?: (visas bara för oss)

Har du en blogg?:

Vad vill du skriva?

Trackback