KM Lucas klass 5

Halloj! Idag har jag varit och tävlat i stallet (Klubbmästarskap (?)). Aja KM iaf! ;)
Hoppade Lucas i klass 5, alltså 70 cm i grundhoppningen och 80 cm i omhoppninge.
Gu vad bra de gick tyck ja! :D Han kändes pigg också, trodde han skulle bli ganska trött efter att Mikki och Ronja hoppat han innan. Klarade grundhoppningen. Enkel bana. Men höll på att ta fel hinder, men tvärsvängde då. Hehe snäll Lucas var som lyssna på mig! :p Sen omhoppningen, som jag grubblade så mycket på. Men även där va han asduktig. Höll på ta fel väg där ehe, men jaå de gick som de gick. Kom 2:a, nöjd! ;D
Ärevarvet bränt han på lite. Hehe aja duktig polle! STOLT!♥
BILDBOMB: (Lite läskig sits har jag men de får jag leva med)
(Fin bild, men fail att jag kolla åt HELT fel håll! De va här jag höll på ta fel väg xD)
Glad tjej (syns ej men jaå) och trött duktig Lucas!
Kmr göra en film sen när jag fått alla filmer från hoppningen! (:
/Matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Här ofta?

MSN?: (visas bara för oss)

Har du en blogg?:

Vad vill du skriva?

Trackback