Hoppning Pokémon m. avramling

Red Pokémon igår på hoppningen. Gick väl bra förutom på slutet när hon gatt förstör de.. :/
Hon kändes lugn och fin från början och gjord det bra. Men sen på sista hindret hoppa hon sånna där "typisk Pokémon hopp" xD Upp med rumpan och galoppera fort efter hindret. Uuh.. Alla trodde jag blev kliven på med fick bara ont i rumpan och knäet. Annars gick det bra. Det var kanske 2-3 år sedan jag ramla av så jag vart ganska chockad, haha.
Iaf mer till hoppningen. Vi tränade på att hålla balansen i fältsits och lägga fram handen mot halsen. Gick inte så bra från början men på slutet kunde jag hålla kvar händerna.
 
Jag (koala) och Lucas på maskeradhoppningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Här ofta?

MSN?: (visas bara för oss)

Har du en blogg?:

Vad vill du skriva?

Trackback