Pokemon, Lucas & Smeagol

Pokemon;
Red henne första gången på länge vilket var kul. Men jag vet inte, kändes inte så bra när jag red. Pokemon va inge böjlig ( konstigt i ställning osv). Jag var typ ofokuserad, pokemon var mke pigg å de vart ba massa konstigt.
(asså ursh, mobba int)
Lucas;
Red barbacka, vilket jag faktiskt ångrar. Bara för att mina svarta,nya, fina ridbyxor blev.. vita?:p nä skämta. Kände bara att de vart så oseriöst eller nå. Typ fortfarande ofokuserad antar jag. Efter jag tatt nån galopp och så, så for jag Maja och Matilda ut. Vi skrittade av på skrittstigen. De va faktiskt mysigt.
Smeagol;
Kände inte för att rida något speciellt, så Matilda följde mej ut på en Skrittstigen vända. Ändå väldigt härligt att bara ta de lungt å skritta barbacka i skogen:p
(gammbild, mobba int)
Hoppar Smeagol på Hoppkurs för Jannike Lineruth i morgon. Taggar jau!

/MIKKI

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Här ofta?

MSN?: (visas bara för oss)

Har du en blogg?:

Vad vill du skriva?

Trackback