Vanessa

Red för första gången Vanessa idag! :D
Gick jättebra, tyck jeg. Hon busa med mig två gånger och körde ner huvudet i galoppen. 
Men annars gick det bra. :)
Tränade inte på något speciellt. Trava över bommar, galopperade över dom, lite övergångar hade jag också.
Annars var de bara en helt vanlig ridpass.. Ville bara lära känna hur hon är nu första gången!
Många säger att Vanessa är underbar, å de kan jag hålla me om! :D
Sen höll jag och Mikki på en stund med getterna, åh gu vad dom va sociala! Man kunde krama, pussa dom å allting! :D Fast lite kraftfoder va ju tvungen att va me! ;)
IGNORERA MITT FACE PÅ ALLA BILDER!
tkr de här va en jättefin bild!
/Matilda Ö.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Här ofta?

MSN?: (visas bara för oss)

Har du en blogg?:

Vad vill du skriva?

Trackback