Longering Amie

For ner på stallet i kväll med Maja. Vi skulle ta Smeagol och Amie och göra något med dom.
Så, Maja bestämt sig för att ta Smeagol, och jag fick ta Amie. Var egentligen menat att jag skulle
tömköra henne, men då var såklart hjorden (?) för stor så den gled runt och massa tjafs.
Så bestämde mig för att longera henne. Blev första "riktiga" gången för mig!
Kunde ju typ inte ett skit så Julia kom och hjälpte mig. :)
Gick bra, fick henne tillochmed att galoppera på en rund fin volt.. något som gick snett från början.
Var kvar på stallet till 8, skulle ju bara vara där en snabbis. xD
Gosade lite med henne senare. Haha söt hest! Stackarn hade fått något i ögat så det såg ut som hon grät.
Wää..
 
Har anmält mig till en halloween hopptävling på Lucas.. klass 4 80 cm! :| Känns icke så bra.. men ja det
är ju bara för skojs skull! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Här ofta?

MSN?: (visas bara för oss)

Har du en blogg?:

Vad vill du skriva?

Trackback